cottoncandysimmer

Alla inlägg under september 2013

Hej

Av Saga Andersson - 27 september 2013 15:44

Jag kommer göra en länk med en del nedladdningssidor som jag använder   



Jag kan inte göra det just nu för jag har inte tid just nu men skriv gärna ett medelande till mig om ni undrar över något.

Ska försöka hinna lite mera ikväll.

  




Av Saga Andersson - 26 september 2013 18:38

http://asgemsims.blogspot.co.uk har många fina poser som jag använder

ganska mkt när jag spelar för att få fina bilder från mitt spelande.






Av Saga Andersson - 26 september 2013 18:28

En aning sena bilder på poseplayer-.- 

Sry att det tog ett tag=I

Jag har inte haft tid att blogga så mkt den senaste tiden.

Ska skärpa mig.  

Av Saga Andersson - 20 september 2013 14:53

Jag tänkte prata lite om poseplayer.

Jag anväder den ganska ofta med tanke på att jag vill ta fina bilder till denna blogg.

Tyvärr är poseplayer packages så du måste ha packages för att ladda ned den.

Hur ni gör det får ni reda på senare då jag har mer tid till att blogga.

Mitt sims vill inte starta nu men när det startar lägger jag upp mera om hur mitt spel såg ut idag.

Tillbaka till poseplayer.

För att  kunna använda en massa snygga poser måste du ha poseplayer.

Jag kommer slänga ut lite inlägg då och då med olika nedladdnings sidor jag använder mest!

Kommer bilder lite senare!!!   



Av Saga Andersson - 17 september 2013 17:05

Jag tänkte ha en liten frågestund sådär nu i början av denna blogg.

Skicka mig ett litet mail på cottoncandysimmer@hotmail.com  

Fråga på!!!!!!!


Av Saga Andersson - 17 september 2013 16:53

Mitt första inlägg!

Hittade ett nice par skor av Pixicat och tänkte rekomendera det!


Converse plattformar för kvinnor YA / A och Teens Package & Sim3pack ingår.  Ladda ner (adFly) nät gjort av mig - ge kredit där kredit är på grund av 


De finns i både ts3 pack och package, det laddas ned på mediafire och adfly!


//Saga




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Saga och är en sims galen nörd på 13 år som vill dela med mig av mina kunskaper.
Ha så kul!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Neddladnings sidor


Ovido - Quiz & Flashcards